Friday, July 27, 2012

Dah 5 tahun dah....syukur alhamdulillah

Assalamualaikum u olss

harini genap 5 tahun ulang tahun perkahwinan kami
rasa cam mimpi ja wehhh
pejam celik, pejam celik...dah 5 tahun
berbagai dugaan dan rintangan yg kami hadapi selama 5 tahun nih
penuh dengan suka dan duka
syukur alhamdulillah, semuanya dapat kami hadapi dgn baik sekali
mungkin kerana berkat dari Tuhan

5 tahun perkahwinan banyak mengajar aku
untuk menjadi seorang yang penyabar
seorang isteri yg baik, dan seorang ummi yang cekal
bukan mudah menjadi graduan yang tidak berkerja kawan2
banyak mulut yg memerli~~sampaikan kadang2 rasa mcm kita nih tiada gunanya
tp semua tuh aku buat derkk je
sb aku tahu, menjadi seorang suri rumah juga lebih banyak pahalanya
kan kan...hehehhe~~

pepon, aku hepi jek
walaupon aku hanya duk bergoyang kaki kat umah
sb aku tahu
ada suami yang akan pulang dan membawa senyuman untuk aku
kan itu lebih seronok
ditambah pulak, dgn si kecil ikha
ummi cayang kamu keduanya
muahhhhhhhhhhhhh.....

old skool bebeh~~




11 comments:

Hana said...

sweetnya..

senyumSOYA said...

semoga bahgia ke syurga kak.. InsyaAllah ^^

Asrul "iLham" Sany said...

tahniah nyah... semoga kekal selamanya Amin ~

fatema said...

alhamdulillah,tahniah ye yang,tolong doakan kamu sekeluarga bahagia bawa ke syurga,amieen..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

happy 5th anniversary kak...semoga berkekalan hingga akhir hayat :)

Unknown said...

still akak nmpak mude je

sweet

aizuemi said...

sweeeeetttnyer...

Hanny Esandra said...

happy anniversary..
semoga bahagia hingga ke anak cucu..

Unknown said...

semoga perkahwinan sis mendapat rahmat ilahi

Suraya Baharun said...

appy belated anniversary...semoga berkekalan hingga ke syurga...amin..

Bobo said...

selamat ulang tahun..semoga berbahagia selalu ye :)