Wednesday, July 18, 2012

Wordless wednesday main teka2..

Assalamualaikum u olss



cuba teka Ikha kat mana?

14 comments:

J.M.R said...

kt food court jj ke nih?hehehe

shedameor said...

R&R ?

Suraya Baharun said...

foot court kot..tapi cam atas jambatan je....hehheheee...

Asrul "iLham" Sany said...

Mekdi ke nyah?

Deq's Qienz said...

marrybrown tp tak pasti MB mana..betul tak??hehee

anitadiana said...

tak tahu lah macam kat fast food aje...

Wanieys said...

Marrybrown shahab perdana kot hahaa hentam saja kalau bab teka ni

imie fatiema © said...

ni rasanya kat A& W eh ye kerr

a.samad jaafar said...

salam..
lama tak ke sini.. lama saya menyepi dr dunia blog.. t kasih krn masih sudi menjenguk saya...

yang pasti..ini bukan di dalam rumah..

selamat menjalani ibadah puasa ye..

محمد شهريل القنيطري said...

yg pasti dekat kedai makan...hehe selamat berpuasa....

Bobo said...

a'ah mcm kat marrybrown hehe tak puasa eeeeehhhhh..

CintaZulaikha said...

jawapan kak waniey jgk yg btol...hehehe

Namee Roslan said...

tomeynya diaaaa..... :) kat mana tu kak ?

http://nameeroslan.blogspot.com/

CintaZulaikha said...

kat marrybrown shahab perdana la dik...hehhe