Wednesday, July 25, 2012

sinki tersumbat...panazzznya ati~~

Assalamualaikum u olss

apalah nasib aku bulan2 pose cenggini
sinki tercinta di bahagian dapur leh tersumbat la pulakss
aku ingatkan sb sampah sarap puncanya jd sinki tersumbat (rasanya aku tapis ja)
puas la aku gi baiki sdri, last2...pas jek aku tampung air tersumbat tuh
aku pasang balik, dan basuh pinggang, still tersumbat agi
kata kawan aku, mungkin salah aku jugak
sb tuang minyak kat sinki tuh
tuh punca jd saluran air tuh dah tersumbat dek minyak yg membeku

hadoiyaiiiiiiiiiiiiiii
penat lah cenggni, asl nak basuh pinggan, air penuh 1 sinki
sejam jugaklah nak tgu air surut
kalau ari2 cenggini, leh ilang sabar gak rasanya

jd aku dah amik keputusan nak baiki sdri
nak tgu kontrak kem selenggara
alamatnya pas raya pon blom ttu depa datang..
jd biorlah aku sendiri yg baiki, malas nak tgu en hasben menghulurkan bantuan
kengkonon nak tjuk GIRL POWER sehh~~
jd projek akan dilaksanakan selepas membeli batang paip

apa lagi, tepuklah tangan kuat2 sambil menjerit caiyok2
jeritan anda amat dihargai...kehkehkeh~~


12 comments:

aNiss :):) said...

haha. sabar yaa. nasib baik daa okay :DD

YattAkasah said...

hebak2..he..klu yatt tak reti lakan..

Anum said...

nasib dah ok

Suraya Baharun said...

dugaan bulan pose..cuba la cari serbuk tak ingat la nama dia kat kedai hardware ada jual...sekali letak terus laju je...hehehhee..

Asrul "iLham" Sany said...

aku tandas sumbat... lagi la tensen nyah oiii

fatema said...

sabo ye yang dugaan bolan pose ni..hehe

jeBateja said...

wahhhh...CAIYOK......semoga berjaya wahai super girl....ahakz

cik fadh said...

kak same la..masuk bulan poser hr tu sinki kitorg rosak..sinki xtersumbat tp lubang tmpat air sinki mengalir tu tersumbat then bile basuh air melimpah kuar ke lantai..yaAllah seksa nak masak..basuh pinggan sumer dalam bilik air..

hr ni bru nk pggil org btolkan..da pam banyak kali xmau jgk..erghhh

putryteya said...

rumah teya pun pernah jadi cenggitu . adehhh .. menyampahh donk ! rasa rimasss sangattt

duniaanita74.blogspot.com said...

beli kat kedai ada jual mcm garam kot...tuang garam ke apa namanya...lepas tu air panas...ok lah...letih lah nak basuh pinggan dan masak susah lah mcm tu...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sabar jer la kalau jd cam tu...eh akak dok kem mana ni

shedameor said...

chaiyok chaiyokk. hehe