Sunday, February 20, 2011

sesi pijak memijak badan...ikha pon nak, biar betoi!!

syoknya kalau kena urut kpala gini..hilang sikit beban kat kpala otak..huhu

asyik sangat ngadap lappy ni, sampai sakit blakang pon leh tak sedar, apakah??

ni suma gara2 naip novel yang tak sudeh2

bila mak aku cakap, "Gi lah mandi dulu, asyik nengok komputer je", aku pon trus bangun .time tu urat belikat, tulang belakang dan apa saja yg ada kat blakang aku tros rasa sakit2.

wooo, sampai tak leh gerak badan aku. jadi aku amik inisetif dgn meminta laki aku pijak aje blakang aku. biar yg bengkok jadi lurus smula. laki aku yg gelak2 sakan mcm teruja dgn hal tu tros je amik toto n bentang kat ruang tamu. apa lagi, baru je sblah kaki naik atas belakang aku, aku rasa dah senak dada..tapi besttt, sb dpt dgr bunyi-bunyi keriuk miuk yg da lurus.

ikha yg menyaksikan kejadian tu pon ikot baring kat sblah aku, mta dipijak cam tu. apakah?? slagi kita org tak pijak, slagi tu dy tak bangon. laki aku pon tros tekn2 blakang ikha ngn tapak tangan dia (takkan tapak kaki kot, klu tapak kaki alamatnya spital lah jawabnye). dia gelak2 happy. taper la ikha, klu ikha happy, ummi pon happy.

p/s: jngn wat menatang tak senonoh depn anak, takot nti anak tiru..serius!!!

5 comments:

J.M.R said...

layan feeling je dpt org pijakkan blakang ek..

Hanny Esandra said...

haaaa..
lagi satu tekanan yg aku hadapi dh pun ct rasai..
yess2.. pasni ct nggak boleh kondem aku lagi.. sbb dia dh rasa cano sakit belakang smpi nk nagesss..untong dia ada cik abg tolong pijak...
hikhikhik.. ;p

CintaZulaikha said...

en J.M.R: iyer...feeling abes derr...

cik hanny: hukhukhuk...benar nadya. kini aku dah paham apa yg ko rasa..nak kondem pon dah rase segn silu..huhu

Hanny Esandra said...

hehe..
takpe ct.. sabar.. aku happy tgk rezeki ko murahh.. teruskan keh..

CintaZulaikha said...

thanks....cik hanny, bla lagi nak ym. nak gosip nih..