Tuesday, February 22, 2011

bila tak ada gatal2 nak, bila dah ada lansung duk dlm lemari..Ct ..ct..

aku ni manusia yg suka beli benda yg bukn2..cthnya cam kamera yg kohnonnya dibeli utk wat bisnes. tapi bila dah beli, hampeh...duk dlm lemari jer.

bukn aku tak mo guna kamera tuh, tp aku tak tau nak amik gambo apa. bukn aku salu sgt kuar umah...huhu, sadis kan.

begitu jugaklah ngn harta benda yg lain yg ada kat dlm umah. kebanyakkannya hya terperap hingga habis tarikh lupot..Ct..ct..

mulai arini aku dah set dlm pala otak yg aku akan cuba guna semua benda yg aku dah beli mengikut masa dan tpt yg tertentu dgn sgt berhemah..

klu tak, alamatnya, bersawanglah harta benda aku tuh...

mkn ice blanded kat SR dgn pnoh kebuhsanan...tader kena mengena ngn entri, kihkih














ps: Sori yang, jasamu amat saya hargai...Nak beli Novel RAM, bley???

2 comments:

Mimis said...

camera DSLR ke? :)

CintaZulaikha said...

kalau DSLR, confirm saya tak letk dlm lemari..sy sangkut je kat ketiak..kamera besa2 jer..huhu