Friday, February 18, 2011

Camne lah Laki aku leh PS spi kul 3-4 pagi??? persoalan nih...

Selepas bermanja-manja dengan laki aku kejap tadi. teros laki aku bukak lemari, kuarkan PS dan start bukak TV..apakah??

org kalau dah dapat cuti rehat gini, salunya makhluk yg berkerja keras akan terbantir kat atas katil. Tapi laki aku tak, dia macam lagi kuat, menahan mata semata-mata nak main game bola sampai pukul 3,4 pagi..apakah??

inilah yg dikatakan nikmat, sekali main pasti nak lagi. kita yg buhsan dok terlentang ats katil, tros bukak lappy n then, paham2 sudeyyy...

inilah namanya rumah tangga bagi aku..setelah anak tido, kami leh berjimba2, berhura2, berhoyehh2 bagi mlepaskan tekanan. Malam ni aku nak amik cuti dari nulis novel. mind aku da menetapkan nak ngadap lappy tuk main game semata, apakah??

comey tak kami...nampak sgt dua2 pon dah tuer...huhu



huhu..realiti not fantasi hokeyy..klu korang kawen nti barulah korg tau, manisnya madu, pahitnya hempedu..acececehhh, macam pnh rasa plak madu ngn hempedu tuh....

ps: YG PENTING LAKI AKU BEST...KO ADA???? HAKHAKHAK....

2 comments:

BadekGonzalez said...

ps stakat sejam, mane ade rase maa.haha

CintaZulaikha said...

dari malam spi pagi la..kan ke tuh..huhu