Sunday, February 27, 2011

selamat petang kengkawan...

ngapa yek, kalau nulis blog musti kebanyakkan manusia pakai ayat sms..
konfius aku.
samalah ngn aku skrg..aku pon pakai ayat sms
sedangkan time studi dulu 24jam+24jam lagi, aku dok kepoh bla org guna ayat sms
almaklumlah, budak penulisan kretif
jadi tulis pon kenalah kreatif cam hampeh

tapi bila dah abes jer studi
sume haram aku tak praktikkan
lagi aku balun kasi hancur adalah
huahhahha gua sgt merapu dan jahat

tapi aku masih anak murid yg baik
aku igt apa yg pensyarah aku ajar dulu
sejauh mana kita ke depan, pasti kita akan balik semula ke belakang
belajar mencari kesilapan diri
belajar macam mana mau jadi penulis yang baik

kalau aku praktikkan apa yg tok guru aku ajar dulu
musti skrg aku dah feymes cam penulis harry porter tuh
apa nama dia yek, J.K Rowling kan?? haram aku lupa

aku nak berjaya
nak jadi org yg dikenali
mungkin sb aku da lama diam diri
jadi aku ada pemikiran camtu.
aku cuma nak bertanya 1 hal
apa resepi kejayaan korg yek??
cu kongsi.
mana tau leh wat buku..kehkehkeh...



bestnya klu dapat tgk heroes sambil makan bega...huhu

3 comments:

aizuemi said...

kn tny org2 yg da berjaya utk dijilidkan kisah mereka nih~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

resepi kejayaan?

hehehe.....tiap2 hari makan roti nan cheese....tu la resepi kejayaan saya yg gebu ini

hehhehe

(^^,)❤..

CintaZulaikha said...

cik aizuemi: kenal tak cobin yg panjang everest tuh?? sy pnh jpa ady sb nak buat biografi dy. kata pensyarah saya mana leh wat pasal org muda. sb drg mana byk kejayaan. sapa kata?? dy byk anugerah tau. disebabkan mem2 dah buat biografi sasterawan negara kebanyakkannya, sy ttp wat cobin. dan akhirnya saya dpt A..rasa berjaya je time tuh nak banding mem2 yg dpt B..kahkahkah.

cik yanie: tu pon kejayaan gak...tahniah..hihi