Friday, February 25, 2011

cerita tentang hari sabtu

bangun je dari tidur, aku terus buka lappy
naip2 sket barang 5 hingga 6 ms novel
aku terus buka FB, buhsan...tader sape yg leh dikaco.
bukak plak game, damm, line lembab cam ayam. tros padam.

masuk pukul 10.30, mak den mandikan Ikha, aku plak pakaikan dy baju.
naseb baik ada roti canai yg aku dah uli semalam, jadi pagi nih, tenyeh2 seket
pastu goreng...hmmm keras la plak. terlebey tepung la plak..

teringin nak shopping spi lemau...


sambung naip balik barang 3 hingga 4 ms..otak dah blank.
tak tau nak naip pe lagi. mb, aku terlalu paksa diri sb tu ayat tak datang.
harus ke stop dulu n pegi mandi.
jam dah pukul 11.30. badan dah rasa letih. belakang dah rasa sakit.
stop jer la dulu...


daa..tata..

ps: harus ke cerita gini..nampak sgt tader idea..huhu

6 comments:

Mimis said...

yer lah... dah gi mandi!! :)

achik ezam said...

soping kt pasar payang lerr...ehehehe

CintaZulaikha said...

cik mimis: hihihi...nak gi le ni..

en ezam: jauh wuooooo...tak dapat kot..hahaha. nagapa ada nak order kew??

Hanny Esandra said...

eh, mak ko ada kat sana lagi ke? wahhh.. best la ko...

J.M.R said...

indah sunggoh hari sabtu..

CintaZulaikha said...

cik hanny: mak aku dah balik da arini, ari ahad...sedey tgk ikha dok cari2 mak aku dlm bilik.sobsob..

en JMR: indah agi klu dapat mkn ABC...huhu