Wednesday, March 21, 2012

" Huhu...." penuh manja hokeyyy~~

Assalamualikum u olss

situasi: di satu tgh hari yg sunyi

"Ikha nak apa nih?" tya aku

"Nak huhu..." sambil wat bibir muncung ngn muka comey tahap gaban

"Huhu???" aku pelik

"Huhu..." sambil tunjuk kat baju aku

"Laaa, susu ker..." diikuti ngn gelak besaq ya amat

hadoiyaiii, bilalah budak ni nak lupakan susu badan I nih..aishhhh



nak menampi padi sat~~



ps; dak tecik nih da stop sbnrnya...tp kekadang bila dy nanges, jd kesian plak...huhu~~

12 comments:

Anum said...

ala comelnya

M@W@R Q@SeH said...

dh bape thn anak akak ni...masih menyusu bdn lg ke...

imie fatiema © said...

alolo cian ikha.. mmg melibatkan hati dan perasaan bila nak bercerai susu badan..tragis tuhh..kita rasa dia manja sgt ngan kita time breastfeeding.

Ym.Bundle [Blog.Sampah] said...

ala tomey2..haha..ok la tu kak..susu terbaik untuk anak..hehe

OdahOne OdahOneBizz said...

xpela lg bgus dia mnum susu ibu drpd susu lembu...hoho...dia xhbis manja lg kot

syafiqakarim said...

nak huhuuuuu...
haha

Karukord Jagau's said...

kena ada adek baru la tu baru dia brenti huhu.....heheheee

jeBateja said...

Adehhh...anak den pun susah maw berhenti susu badan......

MaryaYusof said...

As salam dear,

Ala comelnye samalah dgn anak Marya, ckp pelat nak 'huhu'... tp susu botoilah, hehehe ;)

Salam Perkenalan ~

Namee Roslan said...

nak huhu..hehe. comel sgt ! :)

Bobo said...

manja betul dia.. :)

ikatankasihku said...

memang susah sikit sbb nama pon ibu,mane lah smpi hati..tapi akak hari tu tekad je, klu tak smpi ke sudah nak melekap jer..