Sunday, July 17, 2011

kembali ke sini....yehaaaaaaa~~~~

Assalamulaikum u olsss
gila lama tak update...
saja nak nulis, sb windu betoi ngn blog nih

kenangan manis di Pantai air tak berapa nak tawar..kehkehkeh...

apa ko tanya...keje da siap ke blom?
opkos blom...gilo, mana leh siap kije tu dlm sedetik cuma
igt aku robot ka...aku manusia tau
masih mengenal erti jemu dan bosan...
klu da bosan maknanya, skip keje sehari dua
JAHAT TAK??? kakkakkak

klu aku dok tros naip
sahih nti kpala aku botak licin~~keguguran rambut...
takmo3x....

pepon, aku da kembali....aku hepi...syiok....wakakakkkaka
tp smpai bila je aku akn hepi2 cenggini
aku pon tak tau
yg aku tau, aku da merepek meraban da skrg....

bai~~~~~~~~~~~~

ps:melayang bagaikan angin~~~~~~~~~~~~~

9 comments:

jeBateja said...

merepek meraban....err...terlebih ubat kot....

iyan shazlind said...

selamat kembali :)...

einz said...

takpe....kite msti take a break....lau stress sgt DANGER kot!!!

myhatiku said...

happy 4 u too..ikha main air laut ye..he

Asrul "iLham" Sany said...

akhirnya ko kembali nokss....

;d

p/s : Blogging leh ilang stress pe? ;D

amranaiman said...

wow bestnye g pantai :D

Afufu said...

Hikhik. Meraban. Saya pun sama :)

akoo said...

haha gmbre nye die.. =)

Atie iskandar said...

da lame tak pegi pantai... bestnye kak.. hilg tension..