Thursday, July 7, 2011

1st Giveaway Sifu + Ila

Assalamulaikum u olss
gilolah, buka blog tros join GA
npk sgt da boring gilo
tp aku join bukn sb sesaja nak join
tp cik einz yg comey dok bentang kapet merah
aku apa laie, join je r...kikiki


walawehhhh sehhh...tgk banner depa
adakah bda alah dlm banner tu yg akan menjadik adiah korg
acehhh...ntah, aku pon tak pasti
ya kut~~
klu nak lebey pasti
meh tgk blog en penganjur, en sifu dan tonga
apakah??? kehkehkeh
mengarut suda~~

tgk jugak la apa yg depa nak

1.jadi la follower en sifu dan cik ila nih (cam besa la kan)

2.pastu wat tjuk entry 1st giveaway Sifu dan Ila n letak banner kat ats tuh dlm entry korg.

3.then, Tulis 2 perkara tentang Blog Sifu & Ila (segala ayat baik, buruk, sengal , rekaan or pe2 lah, kami terima dengan dada terbuka tapi tak luas)

cthnya cam ni lah...

(I ) Sifu perasan penulisannya berfalsafah, hakikatnya macam tong samfah..
(ii) Ila perasan dirinya comel , hakikatnya dia seorang gadis berhias..

4.pastu taglah 3 kengkawan korg~~

5.glkn link ni kat blog Sifu. kt ila tu pon leh..

tarikh tutup: 15 julai tahun nih~~kakkakka...

bagi akak lah...

sifu nih jns org yang banyak dok citer ttg kisah idop dia. nak kata sengal tu tak lah sengal sgt kan. kira besa2 ja. wlupon begitu (aceceh ayat..), menggunakan nama blog 'tempur sang laksamana' amt suailah ngn diri beliau. sb aku dpt rasakan, dr apa yg disampaikan beliau. sumernya mempunyai agenda yg tersendiri. telus tak telus, tu aku tak tau. tp mencari tuh elok,biar sahih dan tepat. harap apa yg beliau suratkan di dlm profil tu benar. sb aku boleylahhhh layan apa yg beliau tulis. secara jujur, gelak2 jugak klu dok baca entry2 beliau..caiyok2~~

Ila plak, aku rasa cam dah join blog awek nih..nak tya ila nih awek Sifu eh??? lari tajuk, lari tajuk. Ila nih bg aku, simple ja orgnya. nak komen lebey pon tak leh, sb mmg simple gile. tgk ajerlah blog beliau. tak sempt panas bontot, dah beralih ke blog lain. ke perasaan ini je dok cakap camtuh..kahkahkah~~ nengokkan pd frenzlist..mak aihh..musti cik ila nih byk na peminat. sukalah..apa lagi, nak puji nih, nak puji~~ok la dr pandangan bacaan aku. sb adatlah, klu penulis blog tu dok ceta ttg diri beliau, cinta beliau, kehidupan harian beliau. sb beliau kan gadis, motip ckp cenggini?? kehkehkeh.

k la, tu ja pon nak cakapkan.
krg dok panjang2 jadi merapu meraban plak
apapon nak tag beliau2 nih

cik nelly
cik hanny
cik frommetoyou(sori, tak tau nama ampa)

selamat berhibur ??????



5 comments:

Anonymous said...

tq sbb sudi join g.a ni..haha

eh..ila awek sifu??tidak..jgn bergosip kat cni..haha..dia tu mak cik okey..mane leh ngn bdk hingusan cam aku neh..haha

CintaZulaikha said...

ya ka...kakakaka..bru tau..

Hanny Esandra said...

hahaha..aku pun kena kaaa?? hmm.. nnt aku buat la.

einz said...

hahaha....kapet merah~ngeeeeeee....

ILA HonEyBuNNy said...

salam...thanks ya sudi join..;-)

jangan kata kami bercinta...xsuka la cinta dgn org sengal tu...haha..

sifu...ko suka suki ja kata aku makcik yer...ciap r ko nti..huuh