Thursday, July 7, 2011

kalaulah menatang2 nih ada FB..kahkahkah~~

Kalau binatang ada fb, agak-agak begini lah ya komen-komen binatang tersebut
kat STATUS yg mcm kowang selalu post tu…….


Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…


Nyamuk : Baru habis ronda rumah Ajoi… kenyang burp, Alhamdulillah. ..


Aedes : Baru jer selamat bagi injekan maut, yeah!!!


Ayam: Tidaaaaaaaaaaaak, Besok majikan gua mau buat kenduri kesyukuran, gua
mau di sembeliiiiihhh! ...


Cicak : isteriku tersepit pintu


Kucing Betina: “Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak
jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa.”


Ayam : Kawan2…kalu esok guwe tak update…bererti guwe udah di goreng….I luv u
all… jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...


Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS...
uwaaaaaaa


Cicak : Mau ke ke bilik air anak tuan rumah jap … baru beli videocam baru …


Kucing: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!! Gebu jer aku tengok bulu dia....


Tikus: Operasi malam ni... selongkar kitchen kabinet... sape nak ikot?


katak : malam ni nk wat konsert la..da lama x ujan ni..hangat oii..


ular : rasa mcm nk makan lauk telo la malam ni..mana nk cari ek..


Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam.
Nak tido pun x senang hanjeng punya org.


Kuda: Patah kaki ; Rider aku bangang salah timing bila nak lompat pagar,
sekarang rehat kat kandang.


Kura-kura: Aku sakit hati bila bini aku berjalan. Lembab mcm siput babi


Siput babi: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2


Gagak: Tadi jumpa ayam KFC. Jangan jeles


Burung Kakak Tua : Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung
Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!


Babi hutan: susah betul nak cari makanan halal sekarang ni.


Kera: semalam GF aku bagi bunga. Sedap jugak kunyah


Tikus: Aku makan mee goreng mamak kat Al Naz.
Meh la join sekali.


Lalat: Asyik hurung bangkai je. Alhamdulillah hari ni jumpa nasi bungkus.


Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut


kucing : update petang karang tepat jam 5.00 pm slow ngendap ala2 pink
panther curi ikan goreng umah kak limah


lipas : merasmikan pengunaan kepak baru sekali bila dikembangkan. ..gerun
tengok member aku kene tarik dgn jeli2 panjang kepunyaan cik cicak..eee seram
nyeee....


itik : hahahaha lawak2, ayam serama tu ade hati jalan tersengguk2.
...nk tiru aku le tu.. lol....


Ikan laga: Boring sey, duduk sorang2 dalam tangki ni. kang kalau aku tengok muka member aku, lagi aku meyirap...awek pun tak nak usha aku ni....aku kesepian la ...


Ikan parang; Kurang asam punya manusia, letak gambar aku kat depan bekas
keropok


Ikan Jerung: Kenapa x de sorang pun nak add/approve aku. :-(


Ikan Sepat: Terkenang jiran sebelah yang dah dijadikan ikan pekasam.


Ikan Bilis: Wah ramainya kawan kita. Tahniah remy, ko kawan aku yang ke
5000.


Ikan Arowana: Cantik tak sisik I? Cantik kan ? biasalah kan diva....


Ikan Mas Koki : macam mana nak kurus nie? asik tertelan air jer ni...
kene pegi minum slimming tea lepas ni....

Haru Biru Jadinyer..lom masuk lagi, gajah ker, tenok ke, tapir ke.....dugong lagi....
ajenyer giler.....kata kooooo....
fening2..kene mamam panadol FB nihh......



sumber dr blogger ikatankasihku



thanks to blogger ikatankasihku..akak mmg rock..kehkeh

13 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

larr, mati2 aku ingat ko yg buat nok...

kelasss....

stellaizz said...

terbaek...hhahahaha kelakor plak......

jeBateja said...

ahakz....makin glamer le tokeh FB....ahakz

Unknown said...

terbaiklah akak..btw, memang akan pening kot mcm gitu..

einz said...

hahaha....if n only if....kiamat la gamaknye....

adan said...

aduh.. gelak guling akak oi baca entri ni.. ahahaaha... aduh... lawak2...

adan said...

ikan bilis top faceboooker wooo... ahahaha

terpatrisinarabadi said...

Rock beb....
(sambil betul2kan rambut ala2 ella)..awwwww...

azwa amani said...

huhuhuhu..lucu lahh. amani tak minat fb...

halila Ibrahim said...

hahaha... kreatif la ..

amranaiman said...

seb baik xde fb huhauaua.. :P

ILA HonEyBuNNy said...

hehe..

kalau ada binatang semua tu main Fb...kita asyik komen wall diorg ja la..ngeh3...

dear..lau free jom join giveaway ila eh..;_)

Afufu said...

Hahaha! Kelakar kot. Nasib takde fb. Kalau tak asyik update status je. Err, kot-kot ada twitter boleh follow? Kihkihkih :P