Thursday, January 31, 2013

Ruby

Assalamualaikum u olss

aku jarang2 tgk drama melayu malam2 buta gini
maklumlah, dah omputih sgt lah kannn...ayat poyoss~kakkaka
tapi sejk tgk Ruby..rasa macam dah fall in luv lah pulak
kagum gak aku ngn MiG sb leh terbit ceta yg agak bagus camni
walaupun sebenarnya aku tak brapa minat ngn apa2 cerita yg diterbitkan oleh MiG
tp biasalah, nama pon cerita cinta + konflik rampasan kuasa kan
macam dah biasa kan kita dgr
tapi, yg menjadi uniknya ialah, sharnaz dan siti saleha berlakon dgn sgttttttt baik sekali
perwatakan yang dibawa sharnaz mmg buat aku kagum, gila2 dan penuh membara
tak kurang jugak dgn siti saleha...coollllll jek..
kalau cerita nih ada novelnya, musti laku habisss~~




tgk, jangan tak tgk....




3 comments:

sHi Ma said...

Tak pernah pun tgk pun... Best yek...

hainom OKje said...

Tak layan sangat pun.... tengok gitu-gitu je....

malas nak layan cite episod sangat

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

xlayan ruby ni pasal hero tu xropa nk kenan hahaha