Tuesday, January 29, 2013

untuk separa tuhan bakal dijual...

assalamualaikum u olsss

yearghhhh, 1 cerpen aku dah msuk buku
3hb ni akn mula dipromosikn di pesta buku pwtc
sila beli utk buat aku hepi, beli kt aku pon boleyyy...:)


aku cukup tak kisah utk pulngan yg bakal kami perolehi
yg penting...ada nama aku ats buku tu
pasni...nak wat cerpen banyak2, wat kompilasi sdri plak..hikss...syokkkkkk

20 comments:

jeBateja said...

Fuyooo...hebat nya pren den ni....berapa hinggit buku tu...??

hainom OKje said...

Tahniah CZ..ni cerpen yg hari tu pening kepala cari idea tu eh

hainom OKje said...

Eleh...cakap je windu....tp tak nmpk batang hidung! Huhu..

amranaiman said...

publisher mne ni ?

CintaZulaikha said...

jebat: saya pon tak pasti brapa harganya lagi..sb depa tag gambo kulit je kan dulu.

CintaZulaikha said...

okje: ha a kak, inilah cerpennya..aikss, ni dah nampak r nih, hehhe

CintaZulaikha said...

amranaiman: buku hitam press

Suraya Baharun said...

bagus nye...tahniah..

dhiera said...

waaa....tahniah. tahniah. best ye.

afzalsukasuki said...

wah ada nama?ada cerpen sis la dalam buku ni ye?hebat!!! :D

Ym.Bundle said...

woaaa..ko tulis cerpen kak..siap masuk buku lagi..kagum2...

tajuk buku tu saspen betul..buat keinginan nak baca tu tinggi...

CintaZulaikha said...

suraya: thanks su..

CintaZulaikha said...

dhiera: baru nak cuba2...hehe. tq dhi..

CintaZulaikha said...

afzal...huhuhu...boleylahh..

CintaZulaikha said...

ym: sila baca cerpen tak best saya..huhu

Roslan Putra said...

wahhh... hebat laa ummi ikha ni....
teringin nak menulis tp takde idea....

shameel Iskandar said...

Tahniah zulaikha.. saya pun ingin satu naskah. Nnt sy order..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah akak tahniah tau..hebat la

shandye. said...

saya musti baca! hehehe...

aizuemi said...

rajin rajin mnulis.
aku tunggu kompilasi kamu