Friday, February 1, 2013

telekung dah cantik, bila lagi nak solat...

Assalamualaikum u olss

fuhhh...hasil berjalan jauh dengan nenek dan mak su nya aritu
neneknya di kl dgn baik hatinya membelikan ikha sepasang telekung
ikutkan aku yg nak beli, tp nenek dia saja nak hadiahkan
biasalah, cucu perempuan pertama kut

pakai2 dah muat, walaupon ikha nampak cam pelik sket
ada ke patut dia nak cari tpt kuar tangan..hehhe
puas aku cakap, ni telekung sayang, mana ada lengan~huhuhu

tapi sayang, leher dia besar sket
tapi taper, tu semua leh bikin, jahit sudahhhh~~

haiiii....nak tahu rahsia tak???

nampak cam ok kan...

hakikatnya, muka kecik....hehhhe

jadi apa lagi...jom solat.....hehhe

tiba masanya utk belajar solat....

11 comments:

Nys Anis said...

yeay .. semoga menjadi wanita muslimah oneday

jeBateja said...

Wahhhh...alhamdullilah....manis sekali...

Cik Yatt said...

ehe.kemain bsar mukenye..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bagus ikha..belajar solat dr kecik

hainom OKje said...

Dapat telekung baru ni ..
Nampaknya rajinlah ikha solat lps ni...

Asrul "iLham" Sany said...

pahni pakain tudung lak ye... :)

Roslan Putra said...

rajin2 laa solat ye... Ikha...

Suraya Baharun said...

ala2 tomei nye..rajin2 solat ye sayang...

Cik Imie fatiema said...

ewah..ikha sgt comel pakai telekung..rajin2 solat tauuu

Jna marcello said...

alalala cantik nyee..
hi kak Nur mesti rindu kat Na kan??
hahahah actually Na yg rindu kak Nur..dah lama Na x dtg singgah blog ni..
MAAF ye kak Nur..Na bz sikit lately ;c

anitadiana said...

jahit lah sikit.nampak longar..semoga ikha tekut solat ya...