Thursday, September 8, 2011

karang komplen kata aku ni 'kaki komplen' plak..aishh

Assalamualaikum u olss
hati tengah bengang nih
mana taknya, aku bayor mahal2
bukn tuk minum air yang rasa pahit, masam atau cam dah expired
dahlah air tuh air kegemaran aku plak tuh
aishh
yg herannya, bila tgk tarikh
lbt lagi tarikh luputnya
ke air expired tuh saja je depa letk tarik baru
kan aku dah syak bukan2 skrg..aishhh
kecewa dol
baru sat2 masuk mulut
terus aku terluak balik
patutlah aku heran bila adik aku pnh tya dulu
"Ct, air tu ada rasa pelik2 tak?"
ngupernya...tu dia....masam, kelat dan pahit..
kecewa2...karang kalau aku komplen kata aku ni kaki komplen plak
tapi rasanya tak slh
sb aku ni pengguna
dan kompeni depa dah buat bda tak elok..

haah...korg kata aku membebel
mmg aku memebebel pon
membebel bda yg betoi

nak tau air apa yg aku dok ceta dari td
ha ni dia
aku tunjuk mai gamba dia
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/




da 3x da weh aku beli sumer jadi cenggitu
marah nih, marah nih...aishhh~~

16 comments:

amranaiman said...

brand tu ke? bape botol beli ? :P

Mr.Thinker@Ali said...

pulangkan lar. amek yg baru.

CintaZulaikha said...

amran: brand tu la, brand apa lagi...tiap kali musti beli 2 kotak..aishh

Mr thinker: kalau amik yg baru tp sama ja, baik toksah..

einz miszmessy said...

mmg ada kes kot brand ni lau tak silap dulu....

Nur Intan Syafinaz said...

Akak pergi je la komplen..komplen terus ke kilang nye..

Namee Roslan said...

yeke..euww. tapi rasa nya saya pun pernah kena. kami pi kedai dan tukar tapi sama juga rasa nya. dah lain n tak standard macam dulu. wonder why. patut kita komplen ramai2.

Run Away♥ said...

wah...bahaya neh...dah lew wugi duit..satu hal kan..

N said...

kak, sebenarnya aku tau sebab apa. tapi kalu aku tulis kat cni kang jadik kontroversi lak.

iyan shazlind said...

komplen la kak..disini hak pengguna tu..mana boleh jual susu expired..

Hanny Esandra said...

p la komplen..

iMBobo said...

air ni mmg tak tahan lama,kalau rasa masam tu maknanya dah basi huhu

ohh ayu! said...

kak.. ayu mmg slalu beli air tu dulu.. tapi penah skali je jadi camtu.. ayu suke minum coklat.. tapi dlu mmg supplier sendri cakap.. air tu akan expired b4 tarikh luput.. ayu pun xtau knape..

ILA HonEyBuNNy said...

sokong3....komplen jangan xkomplen..hehe

akak..ila dk beli alhamdulillah...ok la susu2 tu..ehheh

adan said...

tak pernah rasa lagi air ni.. ke mmg rasa dia mcm tu.. hehe

Asrul "iLham" Sany said...

sabar MAK hayam... SABAR hahaha

CintaZulaikha said...

dulu tarikh susu tu tak lama sgt cenggitu..tp skrg ni melampo2 bonar tarikh expired dy..lama semacam..