Monday, September 19, 2011

jiwa oh jiwa...aishhh

Assalamualaikum u olss
kpala tgh kusut lah kengkawan
memikirkan kata2 org
kata2 sedara mara
kata2 member
kata apa?
ni ha katanya

"bila nak tambah sorg agi?"

soklan pingat emas tuh
tergaru2 kpala den bila dgr soklan tuh
nak jawab anak kecik agi pon tak leh
sb depa dah jawabkan tuk aku

"kan ikha dah 2 tahun lebey, rasanya, ikha pon dah berangan nak adik tau."

erkk..pulak..depa lak lagi tau dr aku..
apa yg ikha nak..
mungkin sb depa tgk ikha ngamuk nak pegang baby org lain raya lalu
tu menyebabkan dema pk yg aku perlu pregnant agi

kalau nak dipikir2, aku bukn takmo pregnant agi
tp aku semacam risau ngn masa depan
ntahlahh..macam2 pikir dah aku nih
dah naik serabot jugaklah
laki plak, dah bersungguh2, usaha nak mendapatkan ikha sorg adik agi
aku plak cam satu perasaan tak enak...huhuhu~~ sian ayagku itu

patot ke aku serahkan saja hal2 pregnant ni kpd Tuhan
biar Tuhan yg tentukan
kalau aku pregnant, pregnant jerlah
kalau tidak, aku redho
yg pasti aku bukan takot nak bersalin agi hokeyy~~
ni cuma berkaitan ngn krisis jiwa ja..krisis yg patot aku kikis kut~ humm...

ya Allah ya Tuhanku..Kau tenangkanlah jiwa ku ini...aku bermohon..

tgk betapa excited ikha tgk baby tuh~~huuhu


ps: kalau pregnant, nak baby boy..lol...(boley cenggitu~)

11 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

"Saya pun teringin nak ambik anak angkat lelaki pulak... Tapi... Amer macam... T_T" kata Ashraf

Anum said...

seronoknya.....
insyaallah kalau ada rezeki dpt la baby boy

terpatrisinarabadi said...

alah tu biasa ti, akak dulu, dah dua pun tanye bila lagi, dah tiga pun tanye bila nak 4...akak jarak semua 3 tahun..umur muda lagi..rilex ar, jgn stress sgt k..

iyan shazlind said...

jangan stress2 tenangkan fikiran...Insyaallah semua akan baik2 saja..and semoga dapat baby boy ya :)

P/s : semoga Allah hilangkan segala krisis dijiwa adikku ini :)

cik fadh said...

ermm anak tu rezeki, jgn takot tmbah satu lg yer sis ;)

amranaiman said...

kita hny mampu merancang.. tuhan tntukan :D

Namee Roslan said...

hehe. apa salhnya kalau tambah lagi satu?? :D hehe tp nnti ikha tak boleh manja sgt dah la. insyaAllah ada rezeki lagi :)

irwanmiswan said...

selagi mampu, tambah la lagi kak, ape de hal :-D , psssstttt akak nak tau tak, jangan bagitau sesape ok, dulu mase saye sesorang takde adek, ayah tanye,"nak adek tak?" saye jawab la "nak". pastu ayah suruh mintak kat mak. heheheh....sampai la adek saye yang ketige, semue saye mintak. taktau la kalau sekarang ni mintak, ntah dapat entah tak keh3

skodeng sini...
ayat rahsia mengurat kini DIDEDAHKAN
RAHSIA disebalik tangga!!!

anumuchan said...

insy ade rezki lps ni baby boy pulak :)

CintaZulaikha said...

agie: adoiyaiii agie..aku penyabar orgnya..

anum: aminn~

kak nora: kann~~sabor je lah ati ini..

iyan: aminnn..

cik fadh: tp ttp takot la dik weh..

amran: yup, agree

namee: ha a, cian tau kat ikha..:(

irwan: hahhahha...sengal~

Hanny Esandra said...

ct,
takpe ct.. rezeki kalau allah nk bg terima aje.. mybe ko fikir masa dpn dan keselesaan anak2 ke? anak tu pembawa rezeki.. jgn fikir bkn2 sgt ye.. insyaallah.. ko kan ummi yg penyayang.. chaiyokkkk..