Wednesday, February 13, 2013

cetak atas baju cantik kut..

Assalamualaikum u olss
tadi punyalah berkobar2 pergi city plaza, cari kedai printing baju
ingat nak gi tya kut2 kalau cetak gambar yg den lukis ats baju tu, brapa harganya?
alahiii, kedai tuh dah pindah lah pulakkk
hampehhh btolll...terpaksalah pi cari kedai lain
dah la tak tau selok belok kedai printing baju kat kedah nih
kut xpert ok lah jugak kan...ahaiiii...penattt sehhh



gambar yg nak dicetak..huhuhu..
cantik tak kalau tempek atas baju
letak nama lagik...hehhehhe

ada sapa2 tau kedai printing baju atau sticker kat jitra atau alor setar ni tak?
yg harga berpatutan r
kalau ada, bagi tahu boleyy???



14 comments:

ariana said...

Cantik..x sangka berbakat dan kreatif rupanya., aah tampal kat baju lawa jg ni..:)

jeBateja said...

kawe tak taw kedai tu kat mana.....sebab kawe kat selangor....ahakz

BUNDA a.k.a KN said...

assalam, salam kenal dari bunda..cantik, kreatif..

Suraya Baharun said...

memang kreatif..

Cik Imie fatiema said...

cunn sangat cetak ler..akak nak beli jugak.. akak de ushar aritu tshirt printing ni tengah buat promo bulan ni,try tengok https://www.facebook.com/dearprinting

shameel Iskandar said...

Cantik dan menarik.. Masa dok study kt USM Penang dulu pernah jugak cetak gambar atas baju..sampai skrg masih simpan walau dah tak muat.

Karukord jagau said...

itu gambar burung merak ye...

sHi Ma said...

Cantik... Rupanya unmi ikha ada bakat melukis... Tahniah...

a.samad jaafar said...

saya suka.. mmg cantik ! Sgt..!!

Asrul "iLham" Sany said...

Cantik kalau ko bg kat aku muahaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

cantik la...betol2 kretip la kak ni

hainom OKje said...

Okje mmg tak tau sebab OKje kat KL hehe

hainom OKje said...

Okje mmg tak tau sebab OKje kat KL hehe

Roslan Putra said...

cantik dan unik sekali... kena register hakcipta ni... kang kena ciplak..