Sunday, December 9, 2012

Pre Shoot PeTA ASWARA 2006 - kenangan terindah

Assalamualaikum u olss


cuba cari mana aku??? hahha..kalau jpa aku bg 20 sen..ahakzz
{klik gambo utk tumbesaran)

90% graduan dlm nih, semua dah jd org seni yg hebat....
semoga sukses dan terus sukses..

21 comments:

jeBateja said...

Kiranya hang ni berjiwa seni lah erk...erk...

CintaZulaikha said...

hakhak...tak terjawab..lallala

iyan shazlind said...

jumpa dah yg terselit bertudung litup tu kan...muka sama je cam sekarang, awet muda tu :)

sHi Ma said...

Org seni 2 ;-)

cik fadh said...

jumpa jmpa...diapit gadis2 free hair tu kan..hihi..

wahh akk ni org seni rupenyer yer..hihi

Suraya Baharun said...

org seni rupanya..muka chumil je dulu n skang tak ada beza pun...huhuhuu...

Miss Zahirah said...

orang seni rpanya tuan blog ni.. smoga brjya! ;)

J.M.R said...

student aswara rupanya..heheh

zulhilmi tempoyak said...

aswara tu tmpat artis2 kan... fuh... artis..!! hee...

Deq's Qienz said...

ramainya..mn satu mama ikha nih..ermmm.

Asrul "iLham" Sany said...

90 dah jadi mak-mak dan bapak-bapak...

aku je sweet 17 forever hahhahaa

jeBateja said...

Apa plak tak terjawap weh...jawap2...ahakz

CintaZulaikha said...

ye la, masih konfius agi yg diri ini berdarah seni ke tak...hahahha

anitadiana said...

org seni juga lah tu..tak jumpa yg mana satu ramai sangat..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mana satu mama ikha hihihi

hainom OKje said...

Taunya kat tengah tangga tu kan..... nape awak tak jadi CZ

adan said...

akak bak sini 20sen..! sy cam muka akak tau.. :p

shameel Iskandar said...

belajar ASWARA rupanya dulu.. Ambik apa.. teater ke?

CintaZulaikha said...

shamell: amik penulisan kreatif jek...nak jadi penulislah kohnonnya..hahha

CintaZulaikha said...

adan: hahhahha..ya ka..mana2???

CintaZulaikha said...

okje: jadi apa kak??? hehhhe