Sunday, December 30, 2012

jalan sampai pengsan lagikk...

Assalamualaikum u olss

smalam, ada majlis kahwin kat kuala perlis
member Aswara yang kahwin,
fuhh dah agak lama jugaklah tak jumpa beliau
tup2 dengar citer dah kahwin
nasib baiklah dia kahwin dengan org kuala perlis
jadi boleh jugaklah pergi tengok, kut kahwin dgn org perak ke, ganu ke..
ahaiii lah mmg tak boleh pergi...jadi terubat gaklah rindu nak jpa member lama..
majlis kahwin dibuat kat kph hujung tanjung...fuhh, sesat2 weh nak cari..
almaklum, kami bukan org sini, sedangkan jalan kat alor setar nih pon kami tak pas lagik
ni kan pulak jln kat perlis...mmg kad kahwin beliau mmg sgt tidak membantu..
jadi terpaksalah tya2 org
nasib baik spi jugakkkk..kalau tak spi, alamatnya mmg balikkklahhh..huhuhu


rasanya aku sorg jek tgk kamera aku, yg lain semua tgk kamera mak andam..huhuhu~~

peace yooo~~

nampak cam demok tak muka I...???

ini olang haa, senyum jekkkk...

pastu kami berangakt pulang ke alor setar dlm kul 3 petang,
disebabkan tak tau nak pi mana,
kami dok gi lepak kat star parade, temankan ikha main gelongsor dlm mekdi
hummm...da lama sgt budak ni tak kuar main gelongsor
jd nampak beliau sgt happylah semalam...bahagia..wink wink wink

panjat tangga yerrr nakk, salunya ikot gelongsor beliau panjat, kemain~

yearggghh, sedia..mula...

weeeeeeeeeee.....

akibat adegan tolak menolak yg kerap berlaku diantara ikha dan bebudak kat situ
jadi, kami amik keputusan bawa ikha pi dari situ
takut pulak tgk bebudak tuh main ganaz
ikha ni tak boleh biar jugak, org tolak..dia pon nak ikot tolak
gengster turun menurunlah katakan!! ahakzz
jadi, lebih selamat kalau ikha yg beralah sblom dia sendiri melalak..
cukuplah dpt main skjp..yer dak??? huhuhu

lupa nak citer, koleksi boboiboy bebudak nih dah cukup dah
wahhhh kemain bangga walid dia
siap susun berderet
amik gambo lagikkk...mengalahkan ikha
ni yg dok terpikir, selama nih ikha yg nak ke, walid dia yg nak...konpius @_@ hehhe

cukup syarat....bangga la walid dia tuuuu...huhuhu

penatt naip ngn line lem camni...nak pi jelajah blog org lain pulakss kut ada rezeki...see yaa...

8 comments:

trah zain said...

time kecik2 camtu la, kemain bangga dapat kumpul something byk2...haha

iyan shazlind said...

ikha cm dani ni minat dgn boboiboy :)

cik fadh said...

wahh mane nk dpt koleksi boboi boy tu ! cik fadh jakun..hihi

sHi Ma said...

Kenduri kawin sana sini...
Bahaya kalau main tolak2 nie...
Kumpul koleksi... (saya bukan orgnya)

hainom OKje said...

cz...tak demok....come...he..he...
biasalah CZ...kadang tu walidnya yg lebih sudu dari kuah...he...he...samalah walid kat sini pun...tumpang hepi anak suka!

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

kita ni dok dkt jer...bila la leh jumpa kan hihihihi

Deq's Qienz said...

dkt pacific ka..hehee..slmt pgantin baru smg mereka kekal hingga ke syurga,

CintaZulaikha said...

ha a, dekat pacific Deq's