Monday, January 2, 2012

pada pandangan akulahhhh....

Assalamualaikum u olsss

wahhhhhh, dah masuk tahun baru dah skrg
usia pon dah makin meningkat
muka pon dah makin berkedut
mmg terbaekkkk...i likeee..huuhuhu...
dengan tpt yang baru, suasana yg baru...aku rasa aku akan mulakan tahun baru nih
dgn kegembiraan...sb Jitra mmg best


5 ari lps, aku ada gi tgk wayang kat jhr
kat leisure mall, JB
kohnonnya nak tgk citer best2
tp memandangkan wayang kat c2 ada 5 panggung ja
jadik citer2 yg depa tawarkan mmglah sgt tak berkenan di hati
tp memandangkan dah jalan jauh kut dari pontian ke Jb
jadik, aku ajak jek laki aku tgk apa2 ceta yg ada
dan akhirnya kami sebat ceta SUATU MALAM KUBUR BERASAP
serius aku nak kasi tau, ceta tuh samalah cam makan yong tau fu
ampa tau kan yong tau fu tu apa??
makanan yg kena gunting2 tuh...perghhhh...mmg tak paham..
aku rasalah, dari mula sampai akhir, ceta tuh dah dikerat2 spi menjadikan ceta tuh tiada motif..
sumernya secara tiba2, dan jalan citernya sgt menyedihkan
aku tak pahamlah, knapa org kita nih suka kaut untung
ngn buat citer yg aku pk ntah apa2

walaupon ada penonton yg gelak2 tgk ceta tuh
yg pasti aku tegak terlopong, tak tau nak gelak utk part yg mana
sedey sgt wehhh...rugi duet aku...
dalam kata lain, saborrrrrrrrrr je lahhh

disebabkan ceta tuh tak best
jadi perasaan nak mengulas tuh mmglah tak terbit di hati
buat karen ja nak naip2
sakit jari kot...huhuhuhu

pada sesiapa yg tak tgk lagi
dan mungkin rasa aku ni cakap tak betoi
adalah lbh baik gi tgk sdri
ce tgk, ada betoi tak cakap aku
misal kata pandangan kita berbeza, mungkin akulah yg tak pandai menilai
tp misal kata aku betol..kita mmg geng
bukan niat nak menjatuhkan industri film kita
tp sekadar meluahkan perasaan ja...

daaaa~~

17 comments:

Anum said...

macam syok
nak tgk la

terpatrisinarabadi said...

dah layan dah citer ni, midnight lagi time tu..
biasa2 jer citer ni..

M@W@R Q@SeH said...

aritu diorang promote citer ni kt kl sentral siap bawak hantu lg...punya la trkjut nk beli tiket ktm tiba2 hantu muncul dpn mata...hampeh btul

fatema said...

pergh tajuk movie dah gempak dah..hehe tapi sya serius tak tengok citer hantu,anak beranak penakut ekeke

einz said...

hahaha....sbb tu kak long einz jarang nak blanje tgk wayang cite melayu....tgu kuo kat youtube jela gamaknye.....

einz said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

mcm mn tengok la pulak cite ni..@_@

shedameor said...

yang along and angah berlakon tu kann ? tengok macam best.


#happy new year :)

duniaanita74.blogspot.com said...

kak ita pun suka tengok cite hantu-hantu ne..tunggu yg freenya lah...

Pondok Usang said...

maknenyee yg tengok cite tu.. berasap2 ler ye..

JMR said...

nasib baik tak tgk..hahha

CintaZulaikha said...

anum: syok ka.....huhuhu

kak nora: mmg ponnn

CintaZulaikha said...

gadisz: hahhahhha...sian kat cik gadisz..

imie: hehheh, ye ke, alahai, ruginya..

CintaZulaikha said...

einz:hahhha, kan..lagi bagos tgk kat u tube

syieda: hahhaha

CintaZulaikha said...

sheedameor: ha a, tp ceta dy ...ishhh..tak taulah kalau ada yg kata best..

anitadiana: hahhhha, mmg bagos tgu yg free ja

CintaZulaikha said...

pondok usang; lebih dari berasap2 dah time tuh

jmr: mmg naseb baik...

dhiera zainudin said...

dgr iklan dia macam best. rupe ye tak best ea. bagus la~ hehehe