Friday, January 13, 2012

merayau2 arini

Assalamualaikum u olss

arini adalah ari utk merayau2 yer kengkawan
seb baik suami cuti arini
leh lah bawa adik aku yg baru mai dr KL smalam jenjalan satu alor setar
bior spi tak terlarat lagi nak jalan...kehkeh

korg2 sumer plak
tak gi jenjalan gak ke??? hihihi

29 comments:

shameel Iskandar said...

salam zulaikha.
dok alor setar ke. lamanya saya tak ke sana. rindu plak dgn pekan rabum menara alor setar dan stesyen bas shahab perdana

a.samad jaafar said...

saya keje huhuhuhu...

Namee Roslan said...

aaa, nak jejalan jugak tp kerja nye banyak tak habis2.. :''''( sadis.

▪imie fatima▪ said...

arini mengeram dalam umah.. poket kering kena duk diam2 hehe..next week gaji panjang ler langkahnye..selamat merayau ye cik kak

Nelly The Strange said...

wah , merayau memanjang ! hahaha

Bobo iMBobo said...

hari ni duk umah je, jalan2 dar dapur ke ruang tamu hehe

adan said...

saya tak pernah g alor star.. sekian.

WuMing said...

Seronok lah boleh jalan-jalan....:)

Kazman & Sue said...

yeehh... jenjalan....seronok berjalan2x ni...

anitadiana said...

seronoknya jejalan..nak ikutttttttt...

dhiera said...

merayau ke mana tu?

Cik Ecah said...

waa merayau alor setar...hehee

Asrul "iLham" Sany said...

gua lepak ngan shikin sabtu ni muahahhaa

J.M.R said...

best tak life kt alor star? mana lg best, jertih ke alor star?:-p

OdahOne OdahOneBizz said...

cuti ry cina ni nak bljn2 smpi lebam dgn incik suami...hoho

awEEN said...

bestnye jenjalan.....saya kene g keje huhu..enjoy ur day kak...

wahida said...

teringin nak sampai alor setar...ada tempat best tak utk dilawati kat sana?

Izan Ishak said...

wahhh... pusing keliling alor setar ye. dah lama tak jalan2 kedah... rindu kedah!

Caythrine Amanda said...

Merayau utk ketenangan ek? Hehe..

Run Away said...

best wooo...g jalan2 kat alor star...dekat tempat yana tu...;d

Wanieys Hashim said...

minggu ni asben ada br nk g jenjalan..hekhek

myhatiku said...

hai akak ;)

siti said...

nnt klau saya tersesat kat AS mnta sis tlg bawa merayau2 gak blh x?hehe

iyan shazlind said...

hi sis,
nnti boleh jmp ni...my hometown kt jitra :)

Nelly The Strange said...

amboi kak , merayau sakan nampak ! haha

ILA HonEyBuNNy said...

akak.....

bila kita nak jmpa..akak dk aloq staq gak ka?heheheh

einz said...

kak ct area aloe staq ke???insyallah lau einz g kedah blh jumpe2 ^_^

budak penjara said...

nmpk akk bz ye skang ni..hehe

izamin said...

ada ruang lagi tak fizah nak meyempit? hehehe