Sunday, November 14, 2010

biodata diri...camne nak cakap, aku ni bukannya best sgt..

Rasanya kali ni dah masuk kali yg ntah keberapa ntah kawan aku minta aku tulis tentang biodata diri aku yg paling simple untuk dimasukkan ke dalam buku yg nak diterbitkan..

Aku yg merasakan diri ni tak berapa best mulalah rasa malas, serba salah, tak ada keinginan untuk menceritakan ttg kejayaan dan minat aku yg tak berapa mendalam di dalam karier penulisan(tu pun sejak2 dah ada anak sorang nih, dulu tak yer, huhu).



Jadi apa yg harus aku buat sekarang, adakah aku patut suruh je mamat tu tulis apa2 jer pasal aku atau aku terpaksa create satu cerita pasal aku yg tak berapa nak best nih..

plzzz, tolonglah bagi sedikit jawapan yg pasti, hakakk konpius nih..



yang tak tau nak kata apa

ummi

1 comment:

achik ezam said...

tulis aje yg baik2,yang bagus2...

tak gitu???