Wednesday, November 17, 2010

senarai hitam...apalah nasib aku kalau terjadi..




Arini time aku tgh syok2 main game crime city kat FB, aku tgk wanita hari ini dah start kat TV. Mcam besalah, aku mmg suka tgk wanita hari ini, almaklumlah byk maklumat dan informasi yg berguna.

Tapi bila aku tgk jer tajuk yg diceritakan pada hari ini 'senarai hitam', naik meremang pulak akal dan tubuh badan aku, mana taknya, bebayang ptptn terus menangkap otak aku dan pakcik tpt mak aku bekerja dulu yg menjadi penjamin aku trus terbayang2 kat depn mata aku. Alangkah siannya paksik tu krn jadi penjamin aku (sori pakcik, sy tak sengaja)

Bukanlah nama aku dah disenarai hitam, tapi aku takut kalau2 nama aku ngn pakcik tu akan disenarai hitam, kan haru tu. mesti pasni pakcik tu tobat tak nak dgr nama aku lagi.

Seteruk2 aku, aku ada jgak membayar ptptn tu (jgn hengat sy tak bayar yer, sy masih waras lagi), jd mungkin sb tu kot nama aku tak naik lg. alhamdulillah.

kalau tak mengenagkan aku ni housewife yg kurang berjaya, pasti aku dah keja. Tp apa aje kerja yg aku leh wat di hulu banak nih..cu cerita??

Hakakk mmg dah tensen, demam pon dah kadang2 dok mikir hal2 nih...tu la sape surh blaja tinggi2, skrg da mendapat...

kau ada???


yang lagi sedang tegang

ummi

No comments: