Thursday, November 4, 2010

tajuk novel: silang kata, amacam?


yAHOOOOOO, aku dah dapat idea nak buat novel ni..huhu..igt senang ke nak buat cerita thriller, otak pun kena triller gak tau. Jadi selepas menonton beberapa buah cerita penyiasatan, nampaknya idea telah datang tergolek2 ke arah aku.

Cerita ni tentang seorang penyiasat persendirian yang bergabung dengan seorang detektif wanita bagi menyelesaikan kes kehilangan model tempatan dan antarabangsa melalui clue dan silang kata yang telah ditinggalkan oleh penculik yang juga seorang pengidap sakit halusinasi yang tegar..hahahha..ok tak? ok lah tu. Bagi mahu menggempakkan cerita tu lagi, aku akan membuatkan salah seorang model tu mati sebab mereka terlambat menyelesaikan clue dan silangkata yang telah diberi dalam tempoh yang telah ditetapkan...hahhahhahha(aku jahat, aku jahat)

Mungkin bukan seorang yang mati, mungkin 2,3 orang, hahahhaha. Tapi cerita ini perlukan bimbingan dan semangat dari member2 yang terkenal seperti hanny esandra, huhu(sori nadya).. kerana kau, aku masih berusaha dan aku mohon kepada kau, paksalah aku, kuatkan semangat aku supaya aku leh hasilkan yang terbaik biarpun ini menjadi novel pertama dan terakhir aku..huhu

2 comments:

ezam said...

chaiyok chaiyok!!!!!

Hanny Esandra said...

haa!!! ade pon idea!! so.. ape lagi.. jgn simpan wat pekasam idea tu yerrr.. truskan ct.. aku sentiasa ada di belkng kau.. :-)