Tuesday, September 11, 2012

selamat hari jadi aku

Assalamualaikum u olss

entri pendek dari saya
arini bersamaan 12 sept 2012
hakak dah masuk 27 tahun dek oiii
sentap tau tgk angka 27 tuh
dah nak masuk label2 mokcik dah...ko hader~~ lalallla

syukur ke hadrat Ilahi dengan segala apa yang telah dikurniakan pada hakak
di hari yang penuh barakah nih
hakak cuma memohon 1 perkara saja kepada Allah yang Maha Esa
agar di beri keberkatan ke atas keluarga kami
dan...ehem2...dikurniakan seorang lagi cahaya mata @ pengarang jantung hati
untuk hakak, laki hakak dan kakaknya yang kesunyian, cik ikha gojes

melampau kan permintaan hari terjadinya diri ini nih
humm...pepon, lama dah tak nulis
syok plak rasa

rajin2 lah singgah sini yer...sb hakak sibuk sgt lah skrg nih
ada masa akak raound2 tpt korg..

11 comments:

Anum said...

selamat hari lahir :)

aizuemi said...

ok.. jln2 la bila ada masa...

Happy Bday!!!

Deq's Qienz said...

hapi sebeday sis, muga berbahagia selalu, n sentiasa sihat ya :))

Ym.Bundle said...

erkk..biar betul kak..27 la sgt kan..cover line letteww..haha..anyway hepi besday..semoga murah rezeki..

*mohon pencerahan*

CintaZulaikha said...

Ym, hahhha, kut2 umur akak brapa pulak kalau bukan 27??? ce khabar meh...

Wanieys said...

hepy besday sis...moga sentiasa bahagia di samping family tercinta...Insyaallah nanti ada rezeki ikha dpt adik :)

imie fatiema™ said...

HB dear,semoga bahagia dunia akhirat,semoga makbul juga impian mendapatkan adik tok ikha,ameeen

Ym.Bundle said...

kehkehkeh..series ni 27?..maknanya aku ni sebenarnya lagi tua la kak oii..hahaha..adehh..

shameel Iskandar said...

Selamat Hari Lahir Zulaikha. 27 tahun masih muda lagi...

CintaZulaikha said...

hahhha, tak kisahlah en YM oiii, kak ka, adik k...bukan tau pon, kita bantai ja ek~

Ym.Bundle said...

takpe..aku tetap panggil kak ct gak..rasa diri muda..hahaha..