Thursday, September 13, 2012

santai mantai...

Assalamualaikum u olss

dok belek2 u tube, terjumpa iklan rexona
rupanya dah lama ek rexona nih wujud
leni baru aku tahu...sadis tol

tgk model dy, kenal tak, kenal tak!!
haruslah, muda remaja lagi kut, leni pon masih nampak muda remaja...
hakak Nasha Aziz...santekkkkkkkkkkknyaaaaaaa ciptaan Tuhan :)




thn 1989 wehhhhh iklan nih, aku baru 4 ke 5 tahun, gaggaggag
korg brapa tahun plak???

7 comments:

Anum said...

muda gitu :)

imie fatiema™ said...

yelar dah lama upenya,kalau nasha time tu pun dah nampak mcm20an agaknya brape umo si nasha tu erk..nampak muda je retis ni

Asrul "iLham" Sany said...

sekrng lagi mantap kannn nyah ~

@YUNID@TI said...

sama la lebih kurang kite umo gitu.... wah santiknyaaa.....

アヌム said...

lain muke si nasha ni uhuuu

Ym.Bundle said...

uik..dah tua rupanya nasha ni..awat hot lagi sampai skg..

Wanieys said...

thn 1989 wani br 3tahun hahaha