Thursday, September 20, 2012

hari keluarga tudm bakal mai~~

Assalamualaikum u olss

uishhh, tak sabar2 nak tgu hari keluarga tudm (provos)
dengar khabar nak buat kat sg petani water park
huhuhu...nilah rasanya kali ketiga aku bakal menjoinkan diri dengan hari keluarga tudm
dulu kat kem gong kedak, aku join 2x ja, memandangkan 2x yg lain tu 
1.aku disahkan mengandung, jd keloyaan aku membuatkan aku tak dpt gi jauh dan
2.sb aku dah beranakkan ikha, dan ikha masih kecik, jd payah nak gi tpt ramai2 org nih
(pengalaman 4 tahun duk jerteh)

jd kali ni nak balas dendam habes-habesan
dulu kalau ari keluarga, suka btol bebudak tudm tu buat karaoke
memandangkan jerteh pon bukan ada tpt menarik sgt pon nak pergi kan~~
jd kat cni, agak banyaklah tpt menarik
jd depa wat cadangan nak gi sg petani water park
aku plak, ON jek...kekkekkkekke

sg petani water park...tgu aku mai naaaaaaa~~

tak sabau nak tgu bulan 11 wehhhh...weeeeeeeeeeeeeeee~~

8 comments:

Anum said...

syoknya

sHi Ma said...

Syok tu.. Nak join..hehehe..

fatema said...

syokknyer..jangan duk loya2 sat agi udahler...dpt pulak ikha adik mane ler tau..ngeee jahat ni gurau jer..

Namee Roslan said...

seronoknya...akak nanti tangkap gambar banyak2 ok ! :D

duniaanita74.blogspot.com said...

bestnyanya...nak ikut...

Mr. Cookies said...

wah~~~~~~~~~
bestnya g sana... huhu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bestnyer....carnival hehe

Bobo said...

best tu buat kat sana!