Monday, May 13, 2013

macam2 gaya ikha tido, ni paling gila kentang~

Assalamualaikum u olss

haaaa, tgk tajuk pon cam klako kan
haa, btol, ikha mmg suka tido ngn macam2 gaya
tp tak lah sedasyat nih
sb paling koman pon, dia akan tido tertonggeng sb penat sgt kut
kali ni, perghhhh..ada stail tersendiri derr...

nak tgk camne, meh2..rapat sket kat skrin..kekkeke

taraaaa, teranjat jemahh...tak sakit leher ke nakkkk oiiiii....

macam2.....

9 comments:

cik fadh said...

alahaiii ikha..mengapakahhhh smpai begitu sekali nakkk...hehehe...

CintaZulaikha said...

hehhehhe...ikha kan ganazz..

imie fatiema said...

ya hampunn ikha... seb baek tak tersepit celah sofa... kelako pulak ni bila ikha besar nanti tunjuk gambo ni kat dia.. hehe

CintaZulaikha said...

imie: tu la, ingat nak simpan spi dia besar...hahhaha

adan said...

Hahaaha.. ikha2..

anitadiana said...

post baik punya lah ikha..letih sangat lah tu...

Schajar McFlurry said...

salam perkenalan :)

wah. macam2 gaya tido. penat sangat ni..

hainom OKje said...

haha...kang lobos kat tengah tu CZ sian dia...

CintaZulaikha said...

dia nih memang....