Monday, May 20, 2013

belum rezeki...

Assalamualaikum u olss

bila buka fb jek musti termenung panjang
mana taknya, tgk member2 semua dah mengandung lagi
dah pos gambo baby baru lagi
tapi diri ini, sobs2....blom ada rezeki lagi
lebih tak tahan bila ada yg kata diri ini merancang...
hakak tak rancanglah dikkkk....takmo nak rancang2...
umur ni bukan muda lagi nak rancang2...
ikha pon dah teringin sgt nak adik
semua patung dlm umah ni dah jadi baby dia...

adoii, ilang punca dah diri ini
rasa2 cam nak gi cek kat doctor
tapi, tak tahu nak dimulakan dari mana...
tak pernah buat dan tak pernah tahu...
iyalah kan, manalah tahu kut2 peranakan diri ini nih ada masalah
minta2 taklah kan...
jadinya....every month musti blur...sedeyy, lebih2 lagi bila tahu diri ini bocor..sobs

inilah namanya kuasa Allah
kita tak tahu apa yg dirancang olehNya
harap2 perancanganNya adalah perancangan yg terbaik buat diri ini dan famili
sb diri ini benar2 terlalu merindukan bau baby...

ps: diri ini yang menangis ketika sepi....ahaiii

ikha umur 2 hari

18 comments:

Ayu azmir said...

harap banyak bersabar tau... kita pun sebelum ni sama jugak.... nak dapat yg ke2 punya la lama.... banyakkan berdoa.... masa tu redha je la andai itu je rezeki kami.... sebab takut nak cek.... kita tengah pregnent baru lagi tapi anak yang 1st bln 8 ni masuk 4 tahun... lama tunggu...

Nurzakiah Hanum said...

sabar ya

Eeda said...

Sabar dan bersyukur... At least ade Ikha... Kite ni sorg pon xde lg.. Sob2..sedey... :(

jeBateja said...

soba....soba....ada le rezeki tu nanti.....

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,

belum ada rezki...rezki yg ada jaga baik2...

anitadiana said...

sabar lah...tapi kak ita rasa gi cek lah..coz..kawan opis ne pun ada lah 3org..dah besar anak-anak,1 org dah 10th,8th dan 6th..tak merancang gak...ada masalah mcm-mcm...rasanya elok gi cek...baru tahu..kekadang kita tak rasa sakit...untuk kepastian...rezeki semua daripadanya...

Cik Yatt said...

insyaAllah ada rezeki.. gudluck sis..!

Asrul "iLham" Sany said...

Yg penting usaha...nanti ada la rezeki...

Schajar McFlurry said...

InsyaAllah ada rezeki :)
Jangan risau2. Kalau stress, susah nak mengandung. Just tunggu result positive je :)

imie fatiema said...

takpe belum masanya tu, Allah maha Mengetahui yg sebaiknya, persiapkan diri dulu dengan pelbagai supplemen,obimin,kalsium etc tu..supaya nnt bila peknen 2nd time lebih ready wokey..

zeerazahra said...

bila Allah nak menduga..

sabar ye kak..
Dia tahu bila masa yang terbaik utk akak sekeluarga..

senyum selalu :)

iyan shazlind said...

assalamualaikum,
lama x menjenguk kat sini...tp di fb sokmo la menjenguk :)...Sabar ct insyaallah smp masanya yg Allah dh tentukan pasti dpt :)

Deq's Qienz said...

hye sis..sihat ke?jgn la sedih²..stiap y blaku psti ada hikmahnya..sy dulu pon tgu agak lama juga..byk² bersabaq ya :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sabar bebayak yer kak...xder rezeki lg nk wat camna...lama xsinggah sini :-)

cucu umie said...

insyaAllah ad rezeki sis nty.. doa2 bnyk2, mungkin pergi jumpa dr untuk check ok kot kak..

Namee Roslan said...

takpe kak...insyaAllah ada reseki akak.:) comelnya ikha...dia dah ready nk jadi kakak. hehe.. :) daya doakan akak ok.

hainom OKje said...

Okje tumpang sedey CZ....
Tp nk buat camno... Belum rezeki ... Sabar je le disamping usaha.... Insyaallah....stress pun tak bagus jugak tau utk ibu ibu yg tgh merancang kehamilan....

Deqla Manjew said...

bersyukurlah.. sekurang-kurangnya awk dah ada sorang.. tp sy dah 3 tahun masih menantikan cahaya mata..

slm kenal. :)
norumara.blogspot.com