Sunday, May 12, 2013

latest news

Assalamualaikum u olss

ikha dah makin dewasa.
umur pon dah 4 tahun, 
dah jadi anak dara dah.
tidur pon dah di bilik sendiri, sampaikan kekadang, masuk bilik tak kuar2 
paling latest...dah pandai jugak majuk2 manja. hari2 kut, kekkeke
paling best, ikha dah pandai tolong ummi dia
tolong sapu umah, tolong masukkan beras dlm periuk, tolong sidai baju, tolong angkat baju
tolong lipat baju, kikikiki...

maid sepenuh masa...opssss~~hehhhe
tak sangka, dah besor anak dara ummi
tu yg ummi sayang ikha sesangat nih

ceta terbaru, skrg nih tgh menunggu majlis istimewa pada 17hb ni
tak sabar rasanya nak pergi,
baju pon dah prepare...
agak2 cun tak??? peach pink.....

gambo gegor sb kamera murah...hehhhe
nak tahu apa majlis tuh
bukan majlis kawen yer anak2..tapiiiiiiii...
tungguuuuuuuu, nanti aku update agi
harus news gempak...

dan, skrg juga sedang bertungkus lumus menyiapkan lukisan terbaru
bukan utk dijual
tp untuk dihadiahkan pada mak...
harap2 mak suka.....leh le tayang kat dinding umah nanti yer mak...hehhe

besor gabak, ntah bila nak siap....huhuhu..sobs2

tu jek..stori dah abis..hehhe

9 comments:

Nurzakiah Hanum said...

moning
singgah pagi isnin

hainom OKje said...

Ngengada betul nak surprise le tu! Hehe
untung Mak ada Anak pandai lukis

dhiera said...

majlis ape tu? nak tahu!

dhiera said...

majlis ape tu? nak tahu!

CintaZulaikha said...

kak okje: sy mmg suka ngada2...hehhe

Roslan Putra said...

cantik lukisan...

Miss Zahirah said...

baju tu utk majlis ape? huhuhu

Asrul "iLham" Sany said...

Ikha nak adikkk...

anitadiana said...

nak terima pangkat ke?...