Thursday, May 15, 2014

alhamdulillah, sihat akhirnya...

Assalamualaikum,

salam jumaat yg barakah,
well arini ari cuti...demam cik ikha pon dah semakin baik
walaupon makan still takdak selera
sekurangnya leh gaklah sarapan roti
pastu kemaruk layan tv, seb baik layan TVIQ
jadi tak rasa nak gigit sgtlah pipi dia sb geram...kekkeke
klu bermanfaat, ummi relakan...sb ilmu tu leh dtg dari mana2 kan
cuma buruk baiknya je kita kena perhati2 sket

ngaji perlahan2 yer nak....
arini tak bz sgt, jadi igt nak layan kanvas, 
lukis sesuatu....
idea tak mai agi....jd nak main sims sat...
ptg nti nak jd cekgu pulokk, ada homework yg ikha kena buat

babai....c u soonnnnn....

7 comments:

imie fatiema said...

alolo ustazah ikha ya..inshaallah

Cik Yatt said...

bagusnye ikha ::)

hainom OKje said...

Demam rupanya.....
Syukurlah dah semakin pulih....
Untung Ikha dapat mama rajin ....boleh masak, rajin melukis, boleh jadi cikgu...serba boleh tu namanya...

Nadratul Syazwana said...

Ehehe comel je mengaje yerr

Nadratul Syazwana said...

Ehehe comel je mengaji yerr

Pykaa Pdott said...

Alaa comeynye dia :)

Salam ramadhan buat sis dan keluarga :)

hainom OKje said...

Calon anak solehah ni hehe....sejuk perut umi...