Saturday, June 9, 2012

Tere Naina

Assalamualaikum u olss

dah lama tak layan hindustan
baru2 nih layan my name is khan
cerita lama kan...tp baru jek tgk
syok jugak tgk SRK bawa watak pesakit aspeger nih
mencabar kut
igt senang ke nak jd pesakit autism aspeger nih

jom layan lagu...



biar ada keikhlasan dalam islam

11 comments:

Wanieys said...

akak minat citer hindustan ker...wani pun kdg2 lyn juga citer hinsdustan ni hihihi

jeBateja said...

Apa brg hindustan...kita layan TAMIL lah plak....ahakz

Cik Asma BLuppy said...

hai kak... bergolek2 la layan lagu hindustan ni...hahaha

putryteya said...

teya beru nak berjinak2 dengan hindustan . huhu

citer 3idiots sangat best !

Cik Yatt said...

yatt pminat SRK!

Roslan Putra said...

minat gak hindustan... tp dah lama tak boleh layan... takde sparing patner.... kadang berebut ngan budak2...

Asrul "iLham" Sany said...

saya minat ajay devgan... auummmm

shedameor said...

tak tengok lagi cite tuu. hehe

adan said...

sy lum tgk g citer ni.. try search kat utube xjmp full movie.. :(

محمد شهريل القنيطري said...

dah tngok cita tu..mmg best gila..ada motif yg nk disampaikn..

Namee Roslan said...

saya nangis tengok cerita ni sebab adik saya macam tu... :''''( saya harap adik sy sembuh suatu hari nanti.