Thursday, June 14, 2012

berpanas terik di gua gunung keriang

Assalamualaikum u olss

lokasi: gua gunung keriang, kedah
waktu: matahari atas kepala
mood: panas giler wehhhhhhhhhhh, tapi gatai gak nak amik gambo, hahhahha

nampak tak tulisan gua gunung keriang kat blakang tuh???

21 comments:

Cinta Misteri said...

Hahaha..nmpk 'gua gunung' je. Buat apala brhnti kt tepi jln tu time pns terik?

Wanieys said...

wah kak mai gunung keriang ker...dekat sgt dh tu dgn rumah wani hihihi...oh ya kak wani dh letak link blog akak dlm bloglist wani yer hihihi...

CintaZulaikha said...

cinta mister: ni lah namanya gatai, hiks

wanieys: ya ka, kat belah mana tuh, leh datang raya pasni...gegge..samalh da masukkan wanie dlm list blog gak

jeBateja said...

Errr...tak nampak mcm panas terik pun....mcm aman dan damai jerk...ahakz

amranaiman said...

huhu.. penah pegi ni.. dalam ni ade garam2.. gunung nampak .. keriang xnmpk:P

anitadiana said...

amboi panas terik gi ambil pic...ingat gi panjat gunung tadi..he..he..ikha dah sihat ke?...

putryteya said...

tak pernah dengar laa pulokk . tapi comel ngat aihh family tuuu !

Suraya Baharun said...

nampak menarik sangat suasana dalam gambar tu...

Hanny Esandra said...

dgn saper tuh?

adan said...

nampak2.. hehehe...

Cik Asma BLuppy said...

wahhh... owsem nye!!!!

Deq's Qienz said...

lorrr mai qunung qiyang ke???tak gtau kalo tak leh jumpa..sy pon ader d kg masa nihh..hehee

Asrul "iLham" Sany said...

jalan2 je ko knnnn...

Bobo said...

bergambar kat bawah je ke? panjat lah gunung tu hehehe

Namee Roslan said...

wah seronoknya. hehe. kena terus daki tu...hehe.

shedameor said...

hitam kulit. hehe

محمد شهريل القنيطري said...

hehe...rindunya kedah!!!p melancong ker???

Ym.Bundle said...

kedah tu lokasi kat ne kak?

iyan shazlind said...

gambar cantik! :)

Zul n Azizi Boarding Pets said...

Assalamualaikum...

Datang singgah sini ye... :-)

http://mylovely-cats.blogspot.com/2012/07/keputusan-lima-pengomen-tegar-terbanyak.html

ILA HonEyBuNNy said...

la akak...

g gunung keriang ka...xgtau ila eh...umah ila kan dekat taman sri gunung..dekat sgt dah tu..hehehhe..lalu depan umah ila ja tau..