Thursday, June 7, 2012

pesakit ummi...

Assalamulaikum u olss



pesakit ummi...
cian tgk anak ummi tak gerak2
dah sehat nti kita pergi main yer...muahhh

16 comments:

Iffah Afeefah said...

alahai sian org demam ni

Deq's Qienz said...

ala..ciannya..smg cepat sembuh ya bb..

akak sy p 1st Jun..mlm mula² diorg buka..hehee..

Kazman / Sue said...

orang demam ingatkan balut tuala kat kepala je... ni sampai balut satu badan.... heee3x

moga cepat sembuh yeee...

anitadiana said...

alah hai kasihannya ikha...panjang aje unti tengok..kalu kak ita letak kain kat arisya tak mahu dia..kak ita selalu buat air asam jawa lapkan satu badan dan kepala...tak ok juga masuk ubat bontot...

amranaiman said...

tengok2 ank umi ni salig x tumpah mcm..umi die hehe..

shedameor said...

alolo, kesiannya tengok. ikha cepat2 sihat yea. kesian ummi :)

Bobo said...

gamabr2 sebelum ni semua ikha senyum, tp gmbr yg ni masam sikit..sbb tak sihat ye.. kesian diee..cpt sembuh yeee...

m00n r@h@z@ said...

Cepat sembuh Putri Ikha...
cian dia.

محمد شهريل القنيطري said...

ala-ala..terlentang jer dia sbb demam...moga cepat smbah putri ikha....

Cik Yatt said...

alolo..dmam eh...ciannye die

Cik Asma BLuppy said...

aloo... cian nye baby ikha... semoga cpat sembuh dear;)

adan said...

alololo... muka dia.. muka cam tak puas hati jeeee... semoga cepat sembuh ikha..

jeBateja said...

Omak aiiii...teruk nampaknya tu.....musim sekarang ni erk...

Wanieys said...

ala kesianyer.....semoga cpt sembuh yer...kesian klu tgk bdk2 sakit demam ni....

iyan shazlind said...

demam2 pun still maintain comel :)

Namee Roslan said...

alololo shian dia demam. nasib baik ada mummy dia. doctor serba boleh. hehe