Friday, March 22, 2013

anak sedara baru mak lang..:)

Assalamualaikum u olsss

wahhhh, kak ipar aku dah selamat melahirkan baby lelaki arini
di hospital kajang..dgr khabar kak ipar aku sakit 3 jam jek
pastu, terus melungsur kuar hero baru nih, tepat jam 3 pagi..
hehhhe, tak sabar nak pi tgk
tapi tak tau bila lagi nak balik KL
cucu lelaki pertama wooo dlm keluarga kami
cik ikha gedik kat umah ni plak, cucu pompuan pertama..
huhuhu, dah dpt sepasang..baguih kan
suka le mak aku tuh, dah jadi nenek lagi
dah 2 dah cucu mak I, hahha

takdak nama lagi, si kenit nih...alololo, idong kembang2, hehhe
welcome to the world cayang...

7 comments:

izan mama mia said...

wangi bau baby,..tahniah

Hanny Esandra said...

tahniah..alhamdulillah.. seronoknya.. :)

jeBateja said...

wow...teringin nya baby....ahakz....ahakz...

bila nak dtg kajang....ahakz

shameel Iskandar said...

Tahniah dpt anak saudara baru. Comel sgt baby tu.

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Alhamdulillah..tahniah....

zulhilmi tempoyak said...

tahniah.. :D

hainom OKje said...

so yg mama kepada first cucu pompuan tu bila nak menambah? haha