Monday, September 20, 2010

25 years old already


Pejam celik, pejam celik, dah masuk 25 tahun rupanya aku ni. Tak sangka kan dari seorang anak kecil, aku dah jadi seorang isteri bahkan seorang ummi kepada seorang putriku yang comel, Cik Siti Nur Zulaikha. Aku sesungguhnya bersyukur yang aku masih hidup di atas muka bumi ini bagi meraikan ulang tahun yang indah ini bersama kedua orang yang amat aku sayangi..sesungguhnya hati ini terlalu mencintai mereka seperti mana hati ini sering mencintai Yang Maha Esa. Apapun kesederhanaan di dalam famili kami membuatkan kami bahagia dan umur ini lansung tidak membataskan segala-galanya. I'm still young for my family and for my beloved hubby and daughter,aceceh..kuikui..apapun aku nak mengucapakan selamat ulang tahun buat diriku..semoga diriku dimurahkan rezeki dan diberkati Yang Maha Esa, amin..

No comments: