Saturday, July 19, 2014

ya ramadan

Assalamualaikum

haa bukan main, dah nak masuk raya baru memunculkan diri
sungguh bizi (kononnya)
takde apa nak ulas setakat bulan ramadan ni
semuanya berjalan seperti biasa
cuma masih terimpak dengan keadaan semasa yang berlaku kini
tragedi mh17 dan serangan zionis yg makin menggila di GAZA
sesungguhnya sebagai insan yang kecil dan lemah
saya hanya mampu berdoa agar diberi keselamatan dan perlindungan kepada
seluruh umat islam di atas muka bumi ini...
semoga kita dapat muhasabah diri
kerana yang baik datangnya dari Dia dan yang buruk itu senentiasa datangnya dari kita


begini 

dan akhirnyaaaaaa









menjadi....












begini



syukur alhamdulillah :)

5 comments:

hainom OKje said...

Macam macam yg timbul Ramadhan kali ini....moga kita bertabah dgn apa jua dugaan yg dihadapi....
Nampaknya tak lama lagi kaya raya hasil jual lukisan....jgn lupa kita yer hehe

CintaZulaikha said...

kecelahan mana nak kaya raya tu kak, hahha..ni lukis suka2 je...

shameel Iskandar said...

moga mehnah n tribulasi yg melanda negara dan umat islam seantero dunia dijadikan iktibar n pengajaran buat kita semua.. Cantik lukisan Zulaikha tu.

CintaZulaikha said...

terima kasih shameel :)

Ayu azmir said...

cantiknya.. pandainya ... teringin nak mencuba...