Wednesday, July 17, 2013

aktiviti

Assalamualaikum u olss


bulan pose macam nih, tak banyak benda boley buat
selain mengaji quran
apa lagi nak buat kalau bukan melayan Fb 
dan melukis-lukis
tak ada permintaan utk bulan pose nih
tak apalah, ok jek...walaupon poket agak kering, sobss...

jadinya, ingat2 nak bikin lukisan utk dinding umah ni lagi
nak buat hiasan masa raya kononnya, huhu
tu pon kalau siap sblom raya
kalau idak, lps raya jugaklah gantungnya, huhuhu

sabo je laaaaaa...


6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

seronoknya

Deq's Qienz said...

assalam lamanya akk mghilang..hehee..rajinnya dia penuhi xtvt tika lapang..

psstttt : akk jm join contest d blog dq :)

anitadiana said...

bestnya...tak payah buang duit..buat lagi best bagi yg keretif...kak ita tak reti lah tu...cantik-cantik..

hainom OKje said...

Berapa banyak dah habis pen tu CZ hehe... maklum le dah banyak lukisan yg terhasil!

hainom OKje said...

Berapa banyak dah habis pen tu CZ hehe... maklum le dah banyak lukisan yg terhasil!

Namee Roslan said...

cantiknya 1 yg akak hadiahkan tu sy sangkut da ! terima kasih akak ! :D