Thursday, June 14, 2012

berpanas terik di gua gunung keriang

Assalamualaikum u olss

lokasi: gua gunung keriang, kedah
waktu: matahari atas kepala
mood: panas giler wehhhhhhhhhhh, tapi gatai gak nak amik gambo, hahhahha

nampak tak tulisan gua gunung keriang kat blakang tuh???

Wednesday, June 13, 2012

edit mengedit time bosan~

Assalamualikum u olss

inilah hasil org tader keje nak buat kat umah
sian, asalnya gambo beliau sgt menyedihkan
tp setelah diedit sedikit sebanyak
nampak berseri sket
kalau tak, pucat 14 macam...

ce layan gambo~~





sori yer sayang aida, akak jaja gambo ko plak...hehhhe

kot2 leh buat bisnes tak???

Monday, June 11, 2012

layankan jek...~~


Assalamualaikum u olss



demam2 pun sempat lagi layan lagu cik ikha kecik nih..aishhh
hehehhehh...

Saturday, June 9, 2012

Tere Naina

Assalamualaikum u olss

dah lama tak layan hindustan
baru2 nih layan my name is khan
cerita lama kan...tp baru jek tgk
syok jugak tgk SRK bawa watak pesakit aspeger nih
mencabar kut
igt senang ke nak jd pesakit autism aspeger nih

jom layan lagu...



biar ada keikhlasan dalam islam

Thursday, June 7, 2012

pesakit ummi...

Assalamulaikum u olss



pesakit ummi...
cian tgk anak ummi tak gerak2
dah sehat nti kita pergi main yer...muahhh

cerita demam lagi

Assalamualikum u olss

putri ikha masih kurang kebahnya
seb baik dia bukan jenis merengek time sakit
syukur alhamdulillah..senang sket nak jaga
tapi payah sket time bg makan ubat
sb putri ikha tak suka makan ubat
seksa nak bagi, meronta2...hummmm

semoga ikha cpat sembuh ek..

Wednesday, June 6, 2012

demam + batuk2

Assalamualaikum u olss

Putri Ikha demam arini + batuk2
jadi mau hantar si kecik pi klinik sat
lain macam jek panasnya, nak dekat pon rasa hot2 semacam
doakan yg terbaik utk ikha yer kengkawan



Monday, June 4, 2012

Sunday, June 3, 2012

jom kita mengira

Assalamualaikum u olss

jom mengira ngn ikha...hikss~~

video


sepuluh pon dah jd 'heyoyoh'...lawak2..hahhah